Bug o problema de mi máquina?? se borran TODOS los perfiles.

Home Page Forums Network Management Signal a BUG Bug o problema de mi máquina?? se borran TODOS los perfiles.

This topic contains 0 replies, has 0 voices, and was last updated by  wilinkservice 9 years, 10 months ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Español.

Hola amigos tengo un problema con la versión ZeroShell-1.0.beta12.iso, no se si es la máquina o el programa, pero se borran todos los perfiles dejandome el disco en blanco sin ninguna configuración, solo dura un tiempo y luego al entrar al portal de configuracion, se congela la página principal de la consola y al reiniciar el PC del Zeroshell osea el router carga la configuración por defecto, mas no el perfil que yo he creado o configurado.

Por favor si alguien sabe de este enigma, le agradecería enormemente su ayuda!

English.

Hello friends I have a problem with the version ZeroShell-1.0.beta12.iso, not if the machine or program, but deletes all the profiles the blank leaving me with no settings, only lasts for a while and then enter the portal configuration, freezes the front page of the console and restart the PC the router osea Zeroshell load the default settings, but not the profile that I created or configured.

Please if anyone knows of this puzzle, we would greatly appreciate your help!

JC
    Member

Hi, so if i understand you, your profiles are not being saved and reloaded. If that is the issue you need to make sure you “create” your profile, and then “activate” the profile. You will then need to restart your ZS machine.

You may have issues with your storage device, is it formatted or did you get errors during format. I had issues with a hidden partition on one drive, wouldnt format till i removed it.

hope this helps

JC

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.